שר החינוך: לא אתן שתהיה אפלייה כלפי אף תלמיד

    איתי גדסי No Comments on שר החינוך: לא אתן שתהיה אפלייה כלפי אף תלמיד

    שר החינוך הגיע לאירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, שמארגנת מועצת יש"ע. באירוע דיבר השר על שינוי כיוון החשיבה להחלת ריבונות על יהודה ושומרון

    18:06
    08.05.24
    מנחם טוקר No Comments on פיני אינהורן חושף: מתי ייצא הלהיט הוואקאלי הראשון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) התארח שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בהרמת הכוסית של מועצת יש"ע לרגל ראש השנה תשע"ט ולקראת פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא. האירוע, בו השתתפו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון, החל בנגינת חלילים של בנות הקונסרבטוריון העירוני של מעלה אדומים.

    השר התעניין במצב הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן וביקש לשמוע אודות תחום החינוך, לצד מצב הבנייה באזור.

    שר החינוך, נפתלי בנט, אמר: ״תושבי יהודה ושומרון בונים את הארץ ומגשימים הלכה למעשה את חזון הציונות. ההתיישבות נמצאת בתנופת בנייה ועלינו להמשיך אותה בכל הכח. לשמחתי, בשנים האחרונות הצלחנו לשנות את השיח משתי מדינות להחלת ריבונות, זו התקדמות וצריך להתמיד בכך״.

    עוד הוסיף השר בנט: ״אני שר החינוך של כל ילדי ישראל, גם של התלמיד בטירה וגם של התלמיד בגוש עציון. חילונים, דתיים, יהודים, ערבים – אני שר החינוך של כולם, ולא אתן שתהיה אפליה כלפי אף אחד תלמיד. אם תהיה אפליה כלפי תלמידים ביהודה ושומרון אני אלחם בזה. לשמחתי, הפער כאן מצטמצם ויש פחות נשירה ואני גאה בכם על כך".

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר: "אתה בוודאי זוכר שדרכך הציבורית החלה פה במועצת יש"ע ואתה תמיד תהיה חבר שלנו. לאחרונה התחלנו תהליך אסטרטגי, שעיקרו שני דברים: החלת הריבונות ביהודה ושומרון והגעה למעל מיליון תושבים.

    עוד הוסיף: דברים אלה דורשים תשתיות רבות שכעת אנו מתחילים לקדם בתחבורה, בחשמל, בגז, בכלכלה, במים, בהגנת הסביבה וכו'. בשם כל עם ישראל, אני רוצה להודות לך על העבודה החשובה במשך כל השנה למען ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

    ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל: "מערכת החינוך שלנו היא עטורת פרסים. הודיעו לנו לאחרונה שהתיכונים שלנו ומנהליהם מקבלים פרסים חשובים על ביצועיהם השנה. הודות לשר ולכל צוות המחוז, הכפלנו את מספר התלמידים שניגשים ל-5 יחידות במתמטיקה. תודה רבה".



    0 תגובות